Usługi:
Bon podarunkowy
Zakupy na telefon
Transport
Mieszanie farb
Obszywanie wykładzin
Zakup na kredyt
Rozładunek HDS
Pomoc przy załadunku
Barwienie tynków
Wycinanie otworów w zlewozmywakach
Pokazy instruktażowe
Ostrzenie łańcuchów
Obszywanie dywanów
Punkt informacyjny
Faktury
Usługi montażowe (okna, drzwi, bramy)
Gwarancje, reklamacje, zwroty
Karta dużej rodziny
Parking dla niepełnosprawnych
Płatność kartą płatniczą
Projektowanie kostki brukowej
Wycena projektów
Myjnia samochodowa
Płatność mobilna
Projektowanie łazienek
Program lojalnościowy - zbieraj naklejki
Odkurzacz piorący
Zwrot towarów i reklamacje
Zwroty - jeśli zakupiony towar nie spełnia Twojego oczekiwania możesz zwrócić go
w terminie 7 dni od daty zakupu ewentualnie wymienić na inny. W tym celu należy w biurze obsługi klienta okazać oryginał zakupu ( dokument fiskalny tj. faktura, paragon). Zwroty towaru możesz dokonać tylko w tym sklepie PSB Mrówka w którym towar został zakupiony!
Zwracany towar powinien być :
- kompletny
- w oryginalnym opakowaniu
- nie nosić śladów użytkowania
- w przypadku towarów pakowanych w paczki takich jak np. płytki, panele, kamień dekoracyjny itp. ) zwrot jest możliwy tylko całych opakowań.
Zwrotowi nie podlegają takie produkty jak:
- rośliny żywe, kwiaty sztuczne, zasłony i firany gotowe.
- farby z mieszalnika
- towary, których termin ważności już upłynął lub upływa w ciągu najbliższych 30 dni
- towary cięte z metra
- towary z ekspozycji
- towary objęte wyprzedażą
-towary na zamówienie
Reklamacje - jeśli zakupiony jest wadliwy zapewniamy pomoc przy jego naprawie lub wymianie. W każdym takim przypadku prosimy Cię o kontakt z działem obsługi klienta.
Nasi doradcy udzielą Ci wszelkiej niezbędnej pomocy.
Gdy składasz reklamacje powinieneś dostarczyć produkt do sklepu, w którym dokonałeś zakupu. Podobnie, w przypadku produktów, których charakter lub montaż uniemożliwia transport; należy zgłosić reklamację w punkcie obsługi klienta. Nasz pracownik poinformuje Cię o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji niezbędny jest dokument zakupu oraz Karta gwarancyjna o ile produkt taką kartę posiada.
Wszelkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa uregulowanymi w Kodeksie Cywilnym.
Zobowiązania:
Gwarancja najniższych cen
Największy wybór towarów
Profesjonalne doradztwo do Twojej Dyspozycji
Wymiana i zwroty towarów
Realizujemy zamówienia specjalne