Usługi i zobowiązania

Usługi:

Bon podarunkowy

Zakupy na telefon

Transport

Mieszanie farb

Obszywanie wykładzin

Zakup na kredyt

Rozładunek HDS

Pomoc przy załadunku

Barwienie tynków

Wycinanie otworów w zlewozmywakach      

Pokazy instruktażowe

Ostrzenie łańcuchów

Obszywanie dywanów

Punkt informacyjny 

Faktury

Usługi montażowe (okna, drzwi, bramy)

Gwarancje, reklamacje, zwroty      

 Karta dużej rodziny

 Parking dla niepełnosprawnych

 Płatność kartą płatniczą

 Projektowanie kostki brukowej

 Wycena projektów

 Myjnia samochodowa

Płatność mobilna

 Projektowanie łazienek

 Program lojalnościowy - zbieraj naklejki

Odkurzacz piorący

 

Zwrot towarów i reklamacje
 
Zwroty -  jeśli zakupiony towar nie spełnia Twojego oczekiwania możesz zwrócić go
w terminie 7 dni od daty zakupu ewentualnie wymienić na inny. W tym celu należy w biurze obsługi klienta okazać oryginał zakupu ( dokument fiskalny tj. faktura, paragon).  Zwroty towaru możesz dokonać tylko w tym sklepie PSB Mrówka w którym towar został zakupiony!
 
Zwracany towar  powinien być :
 
- kompletny
- w oryginalnym opakowaniu
- nie nosić śladów użytkowania
- w przypadku towarów pakowanych w paczki takich jak np. płytki, panele, kamień dekoracyjny itp. ) zwrot jest możliwy tylko całych opakowań.
 
Zwrotowi nie podlegają takie produkty jak:
 
- rośliny żywe, kwiaty sztuczne, zasłony i firany gotowe.
- farby  z mieszalnika
- towary, których termin ważności już upłynął lub upływa w ciągu najbliższych 30 dni
- towary cięte z metra
- towary z ekspozycji
- towary objęte wyprzedażą
-towary na zamówienie
 
Reklamacje - jeśli zakupiony jest wadliwy zapewniamy pomoc przy jego naprawie lub wymianie. W każdym takim przypadku prosimy Cię o kontakt z działem obsługi klienta.
 
Nasi doradcy udzielą Ci wszelkiej niezbędnej pomocy.
Gdy składasz reklamacje powinieneś dostarczyć produkt do sklepu, w którym dokonałeś zakupu.  Podobnie, w przypadku produktów, których charakter lub montaż uniemożliwia transport; należy zgłosić reklamację w punkcie obsługi klienta. Nasz pracownik poinformuje Cię o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
 
Do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji niezbędny jest dokument zakupu oraz Karta gwarancyjna o ile produkt taką kartę posiada.
 
Wszelkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa uregulowanymi w Kodeksie Cywilnym.

 

Zobowiązania:

Gwarancja najniższych cen

Największy wybór towarów

Profesjonalne doradztwo do Twojej Dyspozycji

Wymiana i zwroty towarów

Realizujemy zamówienia specjalne